Tuesday, March 29, 2011

60 earth hour [ fynn jamal ]

ok..da lama tak wat entry..haha..btw sbtu lepas earth hour kan..rmai orgnisasi kerajaan mahupun bukan kerajaan yg bg supprt..radio siap ttup a hour tu spprt program tu yg ntah ade guna ke tak yg diorng ttup bekalan selama sejam..tp..at least ade la gak..tp xgune gak..law kite supprt program ni ngan ber iye2 tapi still menyumbng kepada kemusnahan bumi ni kan.cam HISAP ROKOK,BAKAR SAMPAH, ASAP KENDERAAN [tu smue buat..haha ] dan mcam2 lagi la..tp law ade yg ambik inisiatif untuk kurangkan kemusnahan alam yang diorang dah buat sblum ni sbb ade nye program ni..aku sngt happy..yela..bumi da hbis tua da kan.. :(

ok..aku smbut gak..slah satunye sbb event tu JOHO yg wat..aku mmg supprt diorng la..bb cam a one community yang naikkn martbat budak2 johor ke prngkat kebangsaan..chewah..dah cam sukan2 sekolah pulak..haha..lagi satu..dlam event tu ade FYYYYYNNNNN JAMAL..weewitt...aku mmg da lame follow up die..agak kecewa la bdak2 hampeh yang beriye kenal fynn jamal untuk 150 juta shaja..dan ckap ye die best..best gile..gile babi we best kan..terer gile..kreatif..wtf!!

yes..she is best..xkerek pon..and at the showtime aku TAK PERNAH tngok a life perfrmer yg nangis time perfrm..die mmg ok..cool..bersahaja..jujur..ye..sgt jujur dan telus..aku selalu harapkan dpt mengenali awek seprti die..haha...smpaikan aku boleh rase kesedihan yg dia cube untuk sampaikn kat smue crowd..chewah..best gile time lagu sampai tua..waahhh.. :'( ..ni antara gmbr di mase event itu..w'salam :)

No comments:

Post a Comment