Saturday, October 1, 2011

tanpa mu.. -_-

siape kate lagu jiwang tu xcool...
cube korang pkir..time korang crush with sumone...
broken heart with sumone..and korang takde sape2...
nk cite kat family pon..klau ade yg pham..sure ok la..
mane ade yg kene ketawe je kan..bek diam kan...??
so klau layan lagu jiwang..atleast reda, skit hati kan..

acctly aku ade keje part time time cuti keje..kat cyber cafe lectrer aku..
die sruh keje..kesihan plak xckup pekerje la katekn..so aku tlong la..


dan....


ade satu hari ni..ade sorng prmpuan yg da status "akak" kot..
die nk print..dtang muke sedih je..


and bile aku tengok folder yg die nk print tu..
ade lirik lagu..and bwah lirik lagu tu..


"ADE NOTE"..

die baru breakup mayb..
mak ai..aku tgk note tu cam akak tu xsnggup kot khilngan llki tu..
sedih sekejap aku..
*means mmg btol2 xsnggp and she promse takkn cari yg laen dan akan tggu llki tu smpai akhir ayat..phew~ cinta mati

* ( shh..jgn ckap aku curi bace die punye )

TANPAMU

Tanpamu – Sabhi Saddi & Helena

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu




No comments:

Post a Comment