Wednesday, October 20, 2010

2010 2010


aku nak tulis bout 20102010..
bukan 101010..
aku xsuke tarikh tu..tragis..
tp mungkin tu semue qada n qadar..
smoge roh diorng di cucuri rahmat..amin..
ape yg aku rase kat tarikh ni..
haihya..
ntala..hahaha...
aku sgt merindui...
rindu anak sedara aku..aritu aku blik kejap..dirng nangis2 sruh aku ikut blik uma dirng..
adoi..sgt cute mereka..
sebak di dada sekejap..
n tadi aku ade tengok satu vid..
dadali - disaat aku mencintaimu..
pergh..sgt sweet..
SEBENARNYA aku pening ngan diri aku..
asal la asyik jiwang2 je ni..
bukan aku seorng punk rock tegar ke..
slalu asyik dgr lagu from 679,skunfix,carbon 4 teen,disagree n macm2 lagilah..
ni sgt aneh...adoi..
semua sebb anda nie..
haiya..hahahaha
n td..aku ade chat fb ngn seorng kawan..
die amat menyenang kan hati..
terima kasih.. :)
dan
utk die..
aku xpernah lupe utk rindu kat die :)
haha..esok?
21102010..
ade pra demo tuk final project ade test ade present tuk bi..
complete kan?
ape seyh..worse2..
tp aku taw..aku bole survive..
insyallah..
amin..
doakan saye ok.. :)

2 comments: