Monday, October 25, 2010

editing membodohkan..

editing memang memenatkan..
kerana ia aku sanggup duduk berejam depan lappy untuk mensiapkan..
satu hasil kerje yang xseberapa dan mengikut kehendak diri aku..
erghh..
last weekend..pergi kelas editing..
cyes lepak..duduk dari pagi smpai petng..
tp byk yg aku dpat..
n pling best..aku taw cmne nk gune brush..
ergh..tp editing mmg sesuatu yg bodoh..
ia menepikan hasil original seseorng itu..dari tua nmpk mude..
dari xhandsme nmpk hndsme..aneh kan?
cam gmbr atas..editng light..n some brush..
ergh..npe la aku ske wat bnde niew..
tp ia cool..:)
best..hahaha..aneh kan..
gambar di atas disuruh oleh seorng budak kecil yg comel..
untuk diletak di header blog..
aku baru g class edit..so..aku buat dengn agak baek..
aku puas hati!
np la aku kat poli xambik trus course grafik kew..
np ambik engneerng?
haih..xpela..
semua tu qada n qadar :)


No comments:

Post a Comment