Monday, October 18, 2010

apip


asyik bercerita tentng masalah itu jew..
sampai aku lupe pada keadaan diri aku..
haih..sememangnye love tu mmbuatkan aku beterbangan jauh ke udara..
untuk menggapai bintang dan beri kepadanya..
um..rambut semakin panjang..
lect disiplin da sound da tadi "awak duerang lepas test jumpe saye kat pejabat
takde siap!!"
nak lak aku ngn si cimok jumpe lect tu..
lantak la..
sememang nye aku xsuke law rmbut aku pendek..nmpak aneh..
aku gile benci..damn poli..pnjng skit pon xbole..
n the worst part aku dah bape hari perasan..time aku brush gigi aku..
gusi aku berdarah
kerap kali lak tu..
adoi..np ngn aku skng ni..
cam aneh2 jew..
jage diri ye apip...jangan pkir sgt bout bnde laen smpi diri xterjage..
syg la diri anda law org laen xnak syg sape lagi kan..
sedih je bunyi...
huh.. :'(

No comments:

Post a Comment