Friday, October 22, 2010

memahami is beautifool..


maaf..
aku sakitkan hati die lagi..
walwpon aku rase aku yg lbih sakit..
dan die mcam xpernah pham..
untuk die..aku snggup buat ape saja untuk die happy..
tp di..
bile aku ckap aku down..
die cmtu jew..
sdngkan dulu aku tngglkan rmai org yg caring dgn aku..yg baek ngn aku..
sebb aku nk die je dlam hdup aku..
only her!!!
yes aku admit..dia ade tnye..tp sbb die aku jadi mcmni..
pndai la pkir..aku sedih kot..die ckap aku cm llki laen..
sdngkan aku nk sgt jage die..nk sgt buat die happy..
aku da pjuk die..tp die xlyan..aku tggu die..
tp xkan ni yang aku dpt..
in 24 hours per day..60 minutes per hour..60 second per minutes
law bole aku nk ingt die..
tp die..cam xpham ape aku rase..maaf...
maaf apip ckap cmni..
tp law die rase mcmtu jgk..np die snyp..
da lame da kan..lgpwn aku da ckap kat die..
ape aku rase..tp die....
die ckap die syg..tp np ape yg die ckap..
xsame dengan ape yg die tunjuk..
aku ikhlas sgt kat die..
n last aku taw..
aku xsesempurne die...
dan die lagi sempurne jika dengan org laen..
aku pham..
sentiase menjadi seseorng yg memahami..
sedngkan org laen xmcmtu kat aku..
aku pham..
aku pham..
aku pham..

2 comments: