Monday, September 6, 2010

ini cerita kedai kopi..

aku berlepak dengan seorang rakan yang asyik menceritakan
tentang kisah dan kisah..
agak terpesone mendegar..agak terkesima..
ade peptah mengatakn "heartsick, heartbroken, to know love is to to know pain"
tapi ceritanya bukn seprti itu iaitu kekecewaan ttpi..
ceritanya..:


aku seorang yg useless...
aku seorang yg cam sial..
perempuan oh perempuan..
kat hp aku?
di dalam inbox semua nme perempuan
jarang nme llki...ade pon jika ade urusan yg penting2 sahaja..
nme permpuan pon semue yg berlainan..
ade yg nme di hdpan same nme di blkng berlainan...
ade yg nme hnye 3 huruf...ade yg nme hnye 2 huruf diulang 3 kali..
rasenye ramai juge.....
ade yg ntah kekasih lame muncul kembali..
ade suatu hari aku berjmpe kawan lame smbil menukar numbor2 awek yg ade di inbox..
kerana die meminte..die mengakas seperti baby seharian tak dapat susu ibunye..
aku dapat due no gegadis untuk aku cube mengenali..
tetapi aku hanye cube untuk seseorang sahaja..
lantas apabila pulang aku cube untuk mengushar..
seperti biase....lantas wanita itu seolah2 mahu aku pergi ke arahnye..
"dtg la m#$^&* ..t kite bole lepak sama..t kie bole spnt time tghr..plees"
aku takut..tp aku da bosan..aku xkan susakan diri aku kerana perempuan..
itu style aku...kini aku tngglkan die tnpe sebrng berita...
aku wt bodo..same..dengan si die yg aku kenal di fb..ttapi dekat untuk di ajak date..
aku wat bodo juge..si "x" yang aku tingglkan dan jika rindu aku carinye semula..
im useless..
kenapa aku cmtu..aku pon xtaw...aku xtahu ape yg aku cari..
mungkin..mungkin..sebb aku rase kosong..
kosong sngt..org ckap aku playboy?pergi la mampos..
aku taw aku xckup hndsme seperti kau dan kau..
tapi kenpe aku cmni?seprti yang aku cakap..kosong...dan kosong...
aku jhat?setiap kali aku ingin menamtkan hubungn dengan seseorng..
aku mesti mmbuat kan diri aku tak bersalh dalam hubungan ini kerana biar senang untuk..
untuk mencarinye kembali..im suck?yarh..tottly sucx..aku teruk..sama dengan mereka mereka yang bercakap begitu..
aku kekdng pelik mcmmane kengkawan aku bole sesetie untuk kekasih mereka sehingga sanggup merayu..
sehingga sanggup menangis...frust brgolek golek...
aku nk seperti itu?owh..jauh sekali...penah aku mengushar seorng gurl yang agak comel...
tp die tidak melayan aku seperti ape yang aku mahukan..aku ade cube untuk mendekatinya..
tetpi die bersahaja...tanpe berlengah..tnpe di tnggu tnggu aku cube menjauhi nya..
sebb die sangt comel untuk aku..die sngt cute untuk aku...
aku cume biase2 sahaja..JAYZUAN ade ckap di dlam buku nye [28 hari jurnal rock n roll]
perempuancantik umpama ahli sihir..boleh membahagiakan..bole menghancurkan dengan sesuke hati..
dengan kemahuan nye sendri dengan hanya pandangan matanye sahaja....
tp untuk aku..aku bukan begitu..aku cube untuk lari..lari sejauh mungkin untuk tidak berada dalam situasi itu..
aku bukan lelki yg mudah kecewa..aku kuat..aku harap aku akan seperti itu sentiase..
kerana aku pegng kata2 aku.."this is a real world,if evthng ok..this is not a real world.."
rite?mmg betul...aku tak sehebat seperti kaw dan kaw..jadi aku act like a nprmal..
like aku biase2 sahaja..adakah aku jahat?adakah aku normal macam ni?normal??????
yela..aku xtaw...sebb dunie skrng tottly laen da...mungkin sebgni aku normal kot seprti org laen..hmm...
aku harap dunie tidak seprti ape yg aku fkrkin...aku pening..adakah dunie sebnrnye lagi complcted dri ape yg mereka dah bongkar...
xkan semudah itu kan..hurm..

*bole tolong describe die mi org yg cmne?
mmg sengal ini orang//

No comments:

Post a Comment