Monday, September 6, 2010

kehidupan

dunie sepatutnye bahagie mcam ni kan..
adeh..aku hanyelah berangan rangan sahaja..
haha..ok..secare terus terang aku mengalami depression..
ergh...problm sahaja..satu settle dtg lagi satu..aku bosan seyh...
jadi single pon sush..owh sememangnye aku blum bersedie nk cpl ni kot...
hurm..xpewla..arini aku bole lepak ngan anak sedare aku yg agak cute..
setelah die berjalan perlahan lahan datng ke rumh ini daripada rumh orng yg menjaganye..
xterlalu jauh pon sebenarnye...
aku layan..tp aku cpat bosan melayan karenah kekanak..
tp aku ok and sebb kat rumah ni ade aku dan die sahaja..agak sweet waktu itu.. =)
die sgt sweet..kkdng senyum je tgk die..same cam aku tgk mia sara dlam epilog syurge cinte..
yang kekadng aku tgok dan xtngok tu..
btw...
hope evthng must be center ok..
pless..

No comments:

Post a Comment