Wednesday, September 1, 2010

mood soping berhari hari raye kew..err


arini kelas last sempena cuti ber hari hari raye...
aku menghabiskan mase aku bace blog2 yg ter ter ter hebat hingga membuat kan aku terpukau..
bapak ah...cool gilerw...pic die ape semue..teruje seyh...
sambil memikirkan conform die duk 30h/day tuk update blog die n wat bia lawa...gile jeles siak...
ahahah....lagi +- seminggu agi nak raye..haih..mak cepat la bg duit nk shoppng ni..kate nk bagi..
huhu...apela....ade gak beli sluar CK satu..baju biase due...tp tgk acaount da ber ratus ratus yg habis..
mne pergi semua wit aku ni we..
adeh....nk lepak ngn mmbe lagi...pling save kua 50 hbis...adoi..dala xkerje...apewla..itula..inila...mne nk cri duit....tlong.....nk cari banker??err aku blom lagi ke arah itu untuk mencari duit...
aku masih waras...pnjam along?otak die jauh skali...mntak mak?kurang la.da terdesak je mntak...
ape aku buat?adew duit try simpan..xdew duit duk senyap2...nk ajak aku kluar?blnje ok bile aku xdew duit =)
hee......

No comments:

Post a Comment