Sunday, September 19, 2010

selamat berhari raye..


haha..
raye oh raye...da lame xwat entry..
adeh..
da mlas nk mengarang untuk suatu penulisan..
secare ringkas nye..
raye kali ni bole la..
best gak..
a day before raye...
waktu sebelum tengah hari..
kekanak sedare aku dtg umah aku dengan bangga dan
muke kerek menunjukkan kasut baru..
ingat aku jeles ape..
sibuk suruh aku ambik gmbar..
inilah hasil nye..
aku seblah petang lak aku wat lemang..
FIRST TIME WE..
haha...
aneh2..
mmbe aku yg ajak sebenarnye..
dala waktu tu hujan..
adeh...
tp best la gak..haha,,
sedap gile lemang tu..

sebenarnye semua sekali 18 batang..
banyakkn..
bole la..haha
and pada hari raye tuu,,,
aku da niat mmg nak bngun awal g sembhyng,,
sebab ayah yg imam kan...
and sebb befre ni aku da khutbah raye bru smpi surau..
bpak benggng aku..
tp raye ni bukan ayah yg imam..
adela abg tu yg jadi imam..
maybe nak prctse kot..yela...
ayah aku tu da tue :( ..
t paphal senng..
and after sembhyg kiteorng seper ti biase ambik gmbr,,
haaha
..
wahaha...
sayang korang semualah..
hari raye pertame hngge ke-3 ke ke-4..
aku mmg dok umah jew..
mlas nk beraye..
shngge lah tggu kawan aku contnct aku nk g brye..
pastu strght aku kluar hngge xsesmpt..
rmai yg ajak g open house..
tp aku ade satu badan je kan..
maap la ye kawan..ade yg aku xbleh dtg..
next time i will..
pomish!!
raye2...
owh kengkawan lame n kengkawan baru..
anda best..
haha
yg da lame xjmpe..
korng mkin kacak..
mkin lawa..
ouich...
haha..
so..nila sejarah raye saye untuk thun nie..
haha..aneh2 je kan..

1 comment: