Monday, September 6, 2010

malam minggu

malam minggu lalu..
aku keluar..bersama die die dan die...
die hanyalah kawan aku...
die baik..die agak cool..
cukuplah sekadar itu..
dengan keadaan sesat untuk menjemputnye..
dah berkali kali berpusing pada jalan yang sama..
langkah terakhir aku bertnye kepada abang si penjual kuih..
adeh..smbil memikirkan..kenapa aku tak tanye pada awalnye sahaja..
dengan arahan yg simple sahaja aku dapat kerumah nye..
dan terus ke cs [ city square ] untuk menonton step up 2 yg aku teringin gile
untuk menonton...

pergh kegilaan dan keseronokan untuk melihat..
sangat style....hingga tertanye tanye..
begitu begini..oh seperti itu rupenye,,..
begitu sekali aku..selepas itu aku pergi ke plaza seni untuk pergi ke paso bumbong..
event khas untuk anak muda warga johor untuk bershoping raye..kekadang sangat berbangga
untuk jadi warga johor bahru..sebab jb sangat indah dan cool...
sempat berjumpe beberapa rakan aku...sangat best pada waktu itu...
aku singgah di satu booth..aku ternampak di atas meja itu owh...old good stuff..
sedang aku melihat lihat...aku ternampak senaskah buku " 28 hari rock n roll" karya jayzuan..
aku sudah lame mencari buku itu..untuk beli on9..owh sngat byk procedure nye...aku malas!
tanpe memkir panjng aku membeli..aku sedikit grmbire kerana membeli buku itu..last copy untuk naskah itu di booth tu..sedikit krgrmbiraan..hhaha
sesdudah itu aku membeli sehelai due baju di booth joho dengn bantuan kaka rika yg selama ini aku nmpk kat myspace dan fb jew..die ok..
owh open mic season..tertunngu ape yg akan di persembhkan...
hhaha..ter excited..aku masih ingat lagi siape yg aku perfrm pda waktu itu..
yang pertama seorng gadis comel molek..die sngt hebat..sedap suaranya..tp kurang pada cara pemakaian nye..sama seperti yang lain2..huh..
yg kedue diorng gelar diri mereka..muda mudi..cool..selambe je budak gemuk tu...diorng nynyi lagu yg best..
tp aku xtaw lagu ape..aku tahu lagu last yang diorng nynikan..radiohead-creep..senang untuk sing a long beramai ramai..
sesudah itu akak yang berumo separuh abad mendendngkan sajak bersempena bulan kemerdekaan..
owh ini part yg aku suke..ayam radical..diorng bersajak mengenai dunie..politik..mengenai abg 3 warne..aku suke aku suke aku suke gile..cyes aku suke!!
haha..pastu aku penat mlas aku tngok lagi aku blik..penat..jalam jem..kaki dah nk tnggl bwak kete....
[ malas nk tulis ag bnde yg merepek ni..aku penat dan ngntuk..zzZZzz.. ]

No comments:

Post a Comment